החנות שלנו


בקטלוג זה נבחרו דגמים ייחודיים ממבחר רב של דגמים.
כל דגם מיוצר בעבודת יד בלבד, בחירת חומרי גלם איכותיים, ובקרה קפדנית בתהליך היצור, ללא פשרות.
כל דגם, הנבחר על ידי הלקוח, ייבנה ממגוון חומרי גלם הקיימים במפעל היצור, בחירת צבע ועיצוב הגלשן מבורכת.
אנו נייצר לך את הסאפ הייחודי לך, פרי דמיונך!
אצלנו הכל אפשרי..ללא גבולות.
מאחלים לך חווית גלישה מרתקת ומוצלחת!

050-5553551

thecoastguardian.co.il

ניתן לרכוש כל אחד מהדגמים ממש כאן באתר! לחץ על הדגם הנבחר

משלוחים והחזרות

  1. מטרת הספק הינה להגדיל את החיסכון עבור הקניה והקניית חוויית קניה ומציע משלוח חינם עד לבית הלקוח עבור הזמנה מלאה בלבד, הכוללת גלשן הצלה ו SUP בתוספת האביזרים הנלווים. משלוח של אביזרים בלבד שאינו כולל את גלשן ההצלה והSUP יחייב את הלקוח בעלות משלוח ע"ס 300 ₪.
  2. עם הגעת המשלוח לארץ, יתואם עם הלקוח מקום מסירת ההזמנה.
  3. הלקוח או מייפה כוחו יחתום ע"ג אישור קבלת ההזמנה לאחר שבדק שאין כל פגם במוצר וכל האביזרים הנלווים סופקו עפ"י הזמנתו.באם נוצר ספק שהמשלוח אינו כפי שהזמין הלקוח, יוחזר המוצר לנציג הספק במעמד מסירת המוצר עד לבירור פרטי ההזמנה שהתקבלה באתר.
  4. באם המזמין "טעה" בזיהוי הזמנתו יישא בכל עלויות המשלוח הנוסף ויחויב בתשלום סך של 500 ₪.

נזק מוסתר

  1. אם המשלוח נחתם ללא כל סימון של נזק ולתוכנו ונזק נסתר מתגלה אחרי בדיקה נוספת, יועברו תמונות של הנזק לכתובת [email protected] והנ"ל ייבדק מול היצרן תוך 48 שעות.
  2. במהלך תהליך הבדיקה אין ביכולת הספק לתבוע אך ינקטו כל הצעדים האפשריים להביא עסקה זו לשביעות רצון המזמין.

אחריות המוצר

  1. אחריות המוצר ע"י היצרן מוגבלת ל 12 חודשים בלבד.
  2. אבזור נלווה במסגרת האחריות:
    במהלך האחריות, כל בעיות או שברים, תביעות חלפים, פגמי עיצוב הנגרמות מבעית איכות היצרן יועברו תמונות הנזק שנגרם ותאור הבעיה בצורה מפורטת לכתובת: [email protected] באם היצרן ימצא לנכון לשאת באחריות יתואם משלוח דחוף בדואר אקספרס לספק ויתואם עם המזמין מועד לקבלת המוצר.
  3. היות וההזמנה הינה אישית ומיוצרת בהתאם לדרישת הלקוח לא תהיה אפשרות להחזיר את המוצר.

גלשנים הצלה ו- SUP

  1. אחריות היצרן מוגבלת על כל גלשני ההצלה מיום הרכישה. היצרן והספק מבטיחים את אחריותם כנגד כל פגם חריג או טיב החומרים והעבודה במשך תקופה זו. לפי שיקול דעתנו הבלעדי אנו שומרים לעצמנו את הזכות לאפשר לחלקים הנלווים או לגלשן עצמו ביצוע תיקון מקצועי, או להחליף עם מוצר מקביל ללא כל עלות מצד המזמין.
  2. עקב חוסר השליטה בתהליך השינוע, אפסון וההובלה למדינת ישראל, הספק והיצרן לא יישאו באחריות הנ"ל עבור כלל ההזמנות. המשלוח מבוטח ואם ימצא נזק יוחלף המוצר בהתאם לתקנון זה.
  3. האחריות המשתמעת גם אינה מבטיחה מפני נזק או שבירה של כל מוצר נגד נסיבות מעבר לשליטתנו - כגון נזק עקב חשיפה ממושכת לשמש, בלאי רגיל וההשפעות שספג המשלוח מכוחות הגלים, האוקיינוס או אלמנטים טבעיים אחרים. האחריות על המוצר אינה מכסה נזק שייגרם עקב שימוש מסחרי או מעבר לשימוש המיועד בפרט.

בעיות קוסמטיות

כל גלשני ההצלה וה SUP יוצרו בשלמותם בעבודת יד, ואין היצרן והספק יקבלו אחריות לכל הבעיות הקוסמטיות. סוגיה קוסמטית נחשבה דבר שאינו משפיע על השלמות המבנית באופן שלילי או ביצועים של הגלשן.

הגשת תביעת אחריות למוצרים

  1. עותק של קבלת הקנייה, תמונות של המוצר המראים את נושא הבקשה או הפגם ותיאור מפורט של הבעיה ישלח לכתובת [email protected]
  2. חברתנו תבחן את דרישת המזמין ותחזיר את התייחסותה באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני בתוך 2 ימי עסקים.
  3. לתשומת לב המזמין, המוצר הפגום ישלח ליצרן .דמי משלוח יכוסו על ידי האחריות. באם ימצא שהתביעה אינה מוצדקת ואינה מתאימה לנושא הבקשה, תמונות ואימייל- דמי המשלוח והחזרת המוצר ממפעל היצרן ישולמו ע"י התובע ובאחריותו בלבד.

הנחה על קנייה מעל גלשן אחד

במכירה ישירה באתר האינטרנט, הספק מציע את התמחור התחרותי ביותר במגמה להגדיל את החיסכון בקניה, עד 400 ₪ הנחה לכל גלשן מהזמנה של שישה (6) גלשנים או יותר. אופציה נהדרת זו אינה מוגבלת רק לחברות השכרה, אך זמינה גם עבור רכישות קבוצתיות ובודדות.

תחזוקה הגלשן וציוד נלווה

היצרן, והספק מאמינים שהלקוח ייהנה בבחירה בנו וייהנה מחוויות הקניה , ובתקווה שהלקוח ישמר את השקעתו למשך שנים רבות. האלמנטים הטבעיים במשך הזמן יכולים לגרום לפגמים על כל פריט וציוד העזר על פני תקופה ארוכה של זמן - במיוחד מלח מים ואור שמש. היצרן מציע כמה קווים מנחים לשימור הציוד כשאינו בשימוש בתחזוקה השוטפת ובאחסון נאות:

  1. נזקי השמש

    גלשן האפוקסי בנוי מליבה של קצף חרוזי אפוף עור ופיברגלס אפוקסי. ליבות קצף אלה מורכבים מדלק ואוויר. חשיפה ממושכת לאור שמש ישיר מחוץ למים יכול להעלות את טמפרטורות הליבה לרמות גבוהות מאוד. עליית הטמפרטורה יכולה לגרום להתרחבות מהירה של חומרי הבניה, הדלק והאוויר, הפעלת לחץ עודף על עור פיברגלס אפוקסי ומאלץ אותו להתקלף מליבת הקצף. תופעה זו ידועה בשם delamination (היפרדות שכבות).

  2. מניעת נזקי חום

    1. אין להוביל או לאחסן את הגלשן בחוץ באריזת הבועות (מפצפצים) המצורפות למשלוח - הדבר יגרום להתחממות הגלשן.
    2. כאשר הגלשן אינו בשימוש, אין להשאירו חשוף לאור שמש ישיר למשך פרק זמן.
    3. יש לשמר /לאחסן תמיד את הגלשן באזור מוצל כאשר אינו בשימוש.
    4. כאשר אינו בשימוש, אין לשאיר את כרית הסיפון(משטח הדריכה) חשופה ופונה אל השמש.
    5. במידה ומקום האחסון חשוף לאור השמש ברוב הזמן, כיסוי הגלשן מומלץ.
    6. הכיסוי אינו מיועד לאחסון או במהלך שינוע בכלי תחבורה באור שמש ישיר לטווח ארוך. אין להשתמש בכיסוי למטרה זו עבור פרק זמן ממושך.

תקעי VENT (פתחי אוורור)

  1. עם שינויים קיצוניים הצפויים בטמפרטורה הגבוה, לחץ יכול להיגרם בתוך ליבת הקצף. תקעי ה-Vent (פתחי אוורור) מאפשרים לאוויר לצאת בחופשיות מהליבה באמצעות חותם GORE-TEX מים חזק בתקע האוורור. האוויר משתחרר החוצה, ואין חשש מחדירת מים כי התקע הינו חד כיווני. דבר זה שומר את הלוח שלך מפני נזק delamination ומים.
  2. פתחי האוורור הינם ללא תחזוקה. ברגע שזה מותקן בחוזקה, אין צורך בכיוון והתאמה
  3. יש לבדוק את פתח האוורור מדי פעם כדי לראות אם הוא מאובטח היטב ולסלק שאריות של חול ופסולת שיכולים לחסום את האוורור.

סדקים, בליטות ונזקי מים בלוחות אפוקסי

  1. הלוחות שלך בנויים מליבת קצף הסגורה בתוך מעטפת אפוקסי פיברגלס. כוחות לחיצה ובפעילות אקסטרים על המעטפת החיצונית עלולים לגרום לשקעי לחץ, וסדקים, ובליטות עלולות להתרחש.
  2. שקעי לחץ קטנים, חריצים קעורים על המעטפת החיצונית, הם יכולים להתרחש במשטח הדריכה, מיקום הברכיים (גלשני הצלה), מרפקים(בזמן הנשיאה), או בכל מקום בו מופעל המון לחץ על פני שטח קטן. מלבד גומה קטנה, לא יגרם כל נזק לגלשן.
  3. סדקים בדרך כלל נגרמים על ידי כוח בוטה קיצוני, ויכולים לפתוח את ליבת הקצף של הגלשן וחשיפתו למפגעי מזג האוויר. המלצת היצרן לתקן ולאטום את האזור ממים. אי ביצוע הוראה זו מחלישה את המבנה הכללי של הלוח, ופותחת את הליבה למפגעי מזג האוויר.
  4. נזקי מים יכולים להוסיף למשקל הגלשן, כמו המים המחלחלים לתוך סדקים (dings). יתכן והנ"ל עלול לגרום לשינוי צבע, במיוחד כאשר החשיפה לשמש משולבת. באם לא יטפלו הסדקים ובמשך הזמן, יתווסף למשקל הגלשן שאריות חול ומים החודרים עמוק לתוך הליבה. מומלץ לאטום את הסדקים טרם הכנסת הגלשן לשימוש חוזר במים.
  5. ישנם חומרים מאפוקסי לביצוע תיקונים פשוטים הנמכרים באינטרנט ובחנויות לחומרי בנין, אך אנו ממליצים לקחת את הלוח שלך לתיקון על ידי מומחה פיברגלס ואפוקסי. במקרה והמזמין עושה זאת בעצמו, מחויב המזמין להשתמש פיברגלס וערכת תיקון לחומר אפוקסי.

הוֹבָלָה

על מנת למנוע נזק במהלך ההובלה של הגלשן, ממליצים לבצע את הפעולות הבאות:

  1. להשתמש אך ורק ברצועות המומלצות לתחבורה והנעה.
  2. להשתמש ברפידות מומלצות בכדי להימנע מנזק לגלשן והרכב.
  3. להעביר תמיד את פני הגלשן על המדפים, הסנפיר פונה קדימה וכלפי מעלה לכיוון החלק הקדמי של הרכב.
  4. אין להדק יתר על המידה את הרצועות, פעולה זו תגרום לשקיעה ומעיכה גוף הגלשן.
  5. בעת הרתימה לגג הרכב יש להקפד לרווח הולם בין המדפים מלפנים ומאחור.
  6. יש להקפיד על מהירות מתאימה, על הגלשנים הגדולים הנשאים על גבי גגוני הרכב מופעלים כוחות גזירה עקב הרוח.

ערכת סנפירים

  1. 1. כל הגלשנים יסופקו ללקוח עם סט של סנפירים נשלפים סטנדרטיים ו / או סנפיר מרכזי ראשי עפ"י הזמנת הלקוח. הסנפירים הינם בתבניות סטנדרטיות עפ"י המוצג באתר בקטגורית הציוד הנלווה.
  2. 2. שמור על שקע הסנפיר פנוי ונקי מחול ופסולת, ולעולם אל תהדק את ברגיי החיבור יתר על המידה. במקרים מסוימים, ייתכן שתבחין שהסנפירים מותאמים במדויק לשקע ויתכן קושי בתהליך ההתקנה. שקע הסנפיר יתרחב עם הזמן בהדרגה ויש אפשרות להשתמש בשיוף השקע ע"י נייר זכוכית במידה והשקע עדיין צמוד. פעולה זו תאפשר לך להחליק את הסנפיר פנימה.
  3. 3. כדי להתקין את הסנפיר בשקע , הסר את הבורג מלוחית האלומיניום והחלק את הלוחית לכיוון חלק הקדמי של השקע. הכנס את הסנפיר לתוך השקע והדק אותו באמצעות סיכת פליז הבולטת מן הצדדים כדי להחליק אותו לתוך המסלול. לאחר שהסנפיר מאובטח, החזר את לוחית הסנפיר והתאם בין חור הסנפיר לחור הלוחית. הכנס את הבורג לתוך שני החורים והברג עם מברג שטוח ראש.


מקווים שתהנה מחוויות הקניה שלך!

איזה גלשן מתאים לי?

מדריך זה תוכנן על ידיי גולשים בכדי לעזור לך לבחור את הגלשן הנכון. המדריך מיועד למתחילים, דרך שלב ביניים ומתקדמים.

הגודל אכן קובע

ככל שהגלשן גדול יותר כך הוא יציב יותר ועל גלשן גדול קל יותר לגלוש. רוב המתחילים צריכים לוח גלישה מעל 7 פיט (רגל) באורך. מרכיב נוסף הינו הנפח. הרוחב והעובי של הלוח חשוב מדי. רוב המתחילים מחפשים לוח לפחות 19 אינץ 'רחבים לפחות בעובי 2 ½ אינץ'. אפשר למצוא את ממדי הגלשן כתוב באותיות קטנות בבסיס הגלשן ליד הזנב לאורך הקו סטרינגר (קורה אופקית מחזקת).. לְדוגמא: 8'6 'X 19 מ' X 2 ½ 'פירושו הלוח הוא באורך 8 פיט ו- 6 אינץ', 19 אינץ ' זה רוחב הגלשן בנקודה הרחבה ביותר..ו- 2 ½ אינץ' העובי בנקודה העבה ביותר.

מה זה גלשן ארוך

יש פשרה בין יציבות הגלשן לבין הקלות שבתמרון. הלוחות הגדולים יותר יציבים, אך התמרון איתם איטי יותר. לוחות ארוכים הם מהירים... אך הם גם כבדים ויכולים להקשות על התמרון ,לתפיסה ויציאה בגלים גדולים. הלוח הקצר אינו מציע יציבות רבה אך הוא מתאים לגלים חזקים תלולים וגבוהים..ולכך גם נדרש מאמץ פיזי קל

עד כמה גדול/ה את/ה

ככל שהגולש גדול מימדים..כך הוא נדרש לגלוש על גלשן גדול יותר

עד כמה את/ה חזק/ה

לוחות גדולים נהדרים אבל עדיין נדרשים אנו להיות מסוגלים לבצע את נשיאתם בקלות אל המים. אם אין לך גוף עליון חזק.. אז תצטרך גלשן קטן. זרועותיך צריכות להיות ארוכות מספיק כדי להגיע אל מרכז הלוח לשקע הנשיאה. בדקו באיזו קלות הלוח שלך נישא מתחת לזרוע.

סגנון של גלישה . גלשן ארוך....גלשן קצר

דבר אחד אתה צריך להחליט מה הסגנון של הגלישה בו את/ה חפץ

גלשן ארוך (Longboard)

הוא סגנון הגלישה המסורתית. מבוסס על חן סגנון ושיוט. תמרון וסיבובים מעודנים...בגלים קטנים. אם את/ה אוהב/ת את הסגנון הזה של הגלישה מומלץ להתחיל ללמוד כבר על גלשן ארוך.

הגלשן הקצר (Shortboard)

מיועד למהירות ותמרונים מהירים. שינויים של תמרונים קיצוניים של כיוון גלישה, "חטיפת גלים" סגנון גלישה זו הוא טוב ביותר בגלים חזקים תלולים. אם את/ה אוהב/ת את הסגנון הזה של הגלישה, אז תצטרך להתחיל על לוח גדול יותר ואז בהדרגה להתקדם לגלישה על לוחות צרים וקצרים בהתאם לשיפור שיגיע בהדרגה.

אל תגביל את עצמך

גלישת גלים היינה בעיקר הכיף. כמה ימים לפעמים עקב מצב הים תידרש לגלוש על לונגבורד וימים אחרים על שורטבורד. נסה ללמוד להשתמש בכמה לוחות שונים ככל שתוכל.

גלשן קטן

גלשן פנאי

בין לבין

גלשן ארוך

בדרך כלל פחות מ -8 פיט

אף צר ומחודד

  פיט6-8

אף מעוגל מעט

  פיט 7-9

אף מעוגל מעט

  פיט ומעלה 9

אף מעוגל

טוב לגולשים בשלב ביניים לגולשים מתקדמים.

טוב לילדים בשלב הלימוד

טוב למתחילים קטנים בגודל או מישהו מתקדם מלוח גדול

לוח המתחיל האידיאלי.

טוב עבור כל רמות המיומנות.

יציבות נמוכה

יציבות הוגנת וסלחנית

יציב

יציבות גבוהה

קשה יותר לחתירה

חתירה איטית מאשר לונגבורד.

חתירה קלה

חתירה קלה מאוד

כושר תמרון גבוה

תמרון טוב

תמרון בינוני

תמרון איטי

מתאים לגלים תלולים וגדולים

מתאים לכל סוגי הגלים

מתאים לשני סגנונות הגלישה

קצר וארוך

נהדר עבור גלים קטנים או רכים אבל טוב בגלים גדולים מדי.

מתאים לסגנון גלישה קצר

מתאים לסגנון גלישה קצר

מתאים לשני סגנונות הגלישה

קצר וארוך

מתאים לסגנון גלישה ארוך

קל לתמרון בחתירה בכניסה ויציאה בגלים גדולים

קל לתמרון בחתירה בכניסה ויציאה בגלים גדולים

יכול להיות קשה בחתירה בכניסה וביציאה בגלים גדולים אבל לא קשה כמו לונגבורד.

טוב לגולשים קטנים וגדולים

יכול להיות קשה בחתירה בכניסה וביציאה בגלים גדולים

נהדר עבור גולשים גדולים.


אנחנו ממליצים על קורס סאפ, בין 2-3 שיעורים כך יהיה ניתן לתרגל על סוגי הגלשנים השונים
ולאחר התרגול תדעו מייד איזה סאפ הוא הכי מתאים לכם.


בהצלחה!!!

גלשני הצלה ו-SUP



סרטון הדרכה